luni, 1 septembrie 2008

Castelul Nako de la Sannicolau Mare

                                                           CONTELE NAKO SANDOR





Transformarile castelului

* sediu al primei scoli agricole din Romania, la incepul anilor 1900
* sediu al garzii fasciste in timpul celui de-al doilea razboi mondial
* cazarma si depozit de armament
* scoala de tractoristi si scoala agricola, intre anii 1949 - 1951 si 1953-1955
* Muzeul „Bela Bartok", amenajat de Primaria Sannicolau Mare in 1975 si inaugurat in 1981
* Casa Pionierilor si discoteca, in anii ‘80
* discoteca, o sala de forta si club de calculatoare, dupa revolutie
* Casa de cultura si muzeul orasului, in prezent

5 comentarii:

  1. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus scriptul pe blogul
    Ghidul orasului Sannicolau Mare
    http://sannicolaumare-ghid.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut placerea sa vizitez acest loc vara trecuta, era in drumul meu. Mi-a placut ce am vazut, pacat ca nu este mai cunoscut si mai mediatizat sa atraga mai multi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos oras Sannicolau Mare...l-am vizitat chiar acum o luna

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am ajuns acolo, dar pare foarte frumos si ai ce vizita

    RăspundețiȘtergere